09-08-2022 08:20

KONKURS NA NAJLEPSZĄ NALEWKĘ DOŻYNKOWĄ

Zapraszamy do udziału w konkursie Dożynkowym! Najlepsza nalewka Dożynkowa w gminie Radwanice!
Regulamin Konkursu na "Najlepszą Nalewkę Dożynkową"

1. Organizator Konkursu

Gmina Radwanice

2. Data i miejsce rozstrzygnięcia konkursu

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi dnia 20 sierpnia 2022 r. podczas Dożynek Gminnych.

3. Cele Konkursu

a) promocja polskich tradycji nalewkarskich,

b) odkrywanie receptur,

c) kultywowanie i upowszechnianie tradycji ludowych.

4. Warunki uczestnictwa

a) W konkursie mogą uczestniczyć nalewki przygotowane przez pełnoletnie osoby fizyczne zameldowane w Gminie Radwanice.

b) Aby wziąć udział w konkursie należy dostarczyć do siedziby Urzędu gminy w Radwanicach

 (ul. Przemysłowa 17) przygotowaną nalewkę oraz wypełnioną kartę zgłoszeniową, która stanowi załącznik nr. 1 do niniejszego Regulaminu do dnia 18.08.2022r. do godziny 15:00.

c) Do konkursu można zgłaszać tylko nalewki sporządzone samodzielnie.

d) Uczestnicy konkursu przygotowują jedną próbkę nalewki, o pojemności nie mniejszej niż 200 ml.

e) Buteleczki z nalewkami muszą zawierać nazwę i główny składnik z jakiego nalewka została wykonana np. wiśniówka, aroniówka itp.

f) Etykieta nie może posiadać nazwy twórcy.

g) Jeden Uczestnik może zgłosić tylko jedną nalewkę.

h) Zgłoszone trunki pozostają u Organizatora w celu degustacji dla publiczności.

i) Komisja Konkursowa dokona oceny nalewek podczas Dożynek Gminnych dnia 20.08.2022 r.

5. Ocena

Oceny nalewek konkursowych dokona jury powołane przez Organizatora, które wyłoni zwycięzcę wg. podanych kryteriów:

a) oryginalny smak i jego walory,

b) konsystencję i kolor.

6. Komisja Konkursowa

Nalewki ocenione zostaną przez komisję w składzie:

a) Starostów Dożynek;

b) Wójta Gminy Radwanice;

c) Przedstawiciela Rady gminy Radwanice.

7. Nagrody

a) Przewiduje się przyznanie 3 głównych nagród rzeczowych za 1, 2, 3 miejsce oraz statuetek.

b) Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają pamiątkowy Dyplom.

c) Nagrody oraz Dyplomy wręczone zostaną uczestnikom podczas Dożynek gminnych dnia

20.08.2022 r.

8. Inne Istotne Informacje

a) Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu jeśli wpłynie mniej niż 6 zgłoszeń.

b) Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania imion, nazwisk, zdjęć i informacji

o uczestnikach i zwycięzcy konkursu na portalach internetowych oraz w prasie.

c) Zgłoszenie w konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

d) Regulamin Konkursu udostępniony jest na stronie internetowej Organizatora: www.radwanice.pl.

e) Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem stanowiących zasady konkursu.

f) Ostateczna interpretacja Regulaminu zależy od Organizatora.

KLAUZULA RODO

1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Radwanice, ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice, adres e mail:sekretariat@radwanice.pl, tel. +48 76 831 14 78, reprezentowana przez Wójta Gminy Radwanice.

2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem możliwy za pośrednictwem adresu  e - mail: iod@drmendyk.pl

3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, dane osobowe Wykonawcy mogą być udostępniane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.

5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od momentu zakończenia roku finansowego. Okres przechowywania może zostać wydłużony ze względu związanych z umową roszczeń.

6. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.

7. Przy przetwarzaniu danych osobowych Wykonawcy nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.

8. Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, jeżeli nie zachodzą przesłanki prawne do ich przetwarzania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

9. Wykonawca posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy jego dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami RODO.

10. Podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest warunkiem zawarcia i wykonania umowy,
a niepodanie danych powoduje odstąpienie od zawarcia umowy.